KKV Plusz

Sok a látogató, kevés a vevő a plazákban

2012-08-30 Szerző: KKV Rovat: Egyéb - hozzászólás 17

Az összes látogató egyharmada jellemzően csak nézelődik a bevásárlóközpontokban és pénzköltés nélkül távozik – derül ki a GfK Hungária piackutató 2010-2012 közötti felméréseinek összesített adataiból.

fotó: Mester Nándor

Azok, akik vásároltak, átlagosan kicsivel több mint 7.000 forintot költöttek el. Országosan igen nagyok az eltérések: vannak olyan vidéki plázák, ahol átlagosan 3.000 forint körül költenek a vevők, míg néhány fővárosi helyszínen ez az összeg meghaladja a 10.000 forintot is. A vásárlók 43 százaléka említette valamelyik plázát, mint kedvelt bevásárlási helyszínét.

A kutatóintézet által vizsgált 19 bevásárlóközpont látogatóinak 57 százalékát adják a nők és 43 százalékát a férfiak. Az egyes helyek között azonban jelentősek a különbségek, van olyan pláza, ahol a férfivevők aránya a 60 százalékot is megközelíti.

Címkék , , ,

Kapcsolódó anyagok

Szóljon hozzá!

Best File & Document Management Plugin
WordPress Download Manager
Kiemelt anyagaink
  • Sikert hozott az internet a könyvkiadásban is – Dobos Tamás interjú
  • Rekordszámú nevezés érkezett az innovációs seregszemlére
  • Beköszöntött a vezetékes telefonszolgáltatások reneszánsza
  • Együttműködik az Invitel Csoport és a Nemzeti Kibervédelmi Intézet
  • Ismét InnoMax Díj: fókuszban a mindennapokat jobbá tevő fejlesztések
  • Fellendülés és növekvő kockázatok: az építőiparnak fel kell készülnie
  • A munkaidő felét már irodán kívül töltjük
  • Miért hoz üzleti előnyt az ingyenes wi-fi?
  • Hogyan írjunk meggyőzően egy klasszikus módszerrel?
  • A szünetmentes és biztonságos munka záloga
  • Készüljön a nyári sporteseményekre üzleti TV szolgáltatással
  • Egyedi megoldás a csökkenő fejlesztői kapacitásokra
  • Az Ön cége már megtalálható az interneten?
  • Érkezik az olcsó Photoshop alternatíva Windowsra is.
  • A láthatóság létkérdés a magyar kisvállalatok számára