KKV Plusz

IP-alapú asztali okostelefon a KKV-knak

2012-09-14 Szerző: kkv Rovat: Hírek, IT - Nincs hozzászólás

Napjainkban a hagyományos hang technológiák mellett egyre inkább előtérbe kerülnek az IP alapú hangszolgáltatások. Ennek legfőbb oka, hogy az IP telefónia az utóbbi években dinamikus fejlődésen ment keresztül. Az IP-alapú telefonrendszerek ma már a megszokott alközponti funkciók mellett számos extra előnyt kínálnak, emellett beruházás nélkül, gyorsan és rugalmasan telepíthetők, bővíthetők, működtetésük pedig költséghatékony és műszakilag is egyszerű folyamat. A jelenlegi gazdasági helyzetben természetszerű, hogy a vállalatok keresik a költségcsökkentési lehetőségeket, de főleg azt, hogy miként javíthatják hatékonyságukat. Az Invitel a fenti igényekre nyújt optimális megoldást IP Center szolgáltatásával.

A drága telefonalközpont kiváltható
A hagyományos IP-alapú telefonálás már több mint 10 éve megjelent Magyarországon, és az utóbbi években dinamikus fejlődésen ment keresztül. Az igazi áttörést az jelentette, hogy ma már a vállalkozásoknak nem kell saját, drága IP-alközpontokra beruházniuk, hanem mindez egy szolgáltatótól, havi díjas konstrukcióban is igénybe vehető. A telephelyek és a különböző osztályok dolgozóinak összekapcsolása régóta alapvető igénye a vállalatoknak. Ezt elsősorban a telefon-alközpontok biztosítják, melyek azonban a hagyományos megoldások esetében jelentős beruházásra is kényszeríthetik a cégeket. A jelenlegi tendenciákat figyelve várható, hogy a számos plusz lehetőséget és extra funkciót kínáló IP hangtechnológiák még gyorsabban terjednek majd.

Asztali okostelefon: webadmin, távhozzáférés, IVR, e-fax
Ma már teljesen megszokott, hogy valaki otthonról is rálát a munkahelyi számítógépére, vagy a céges informatikai rendszerre. Az IP Center esetében ugyanez megoldható az irodai telefonnal is. Az Invitel szolgáltatásán keresztül – asztali számítógéppel vagy notebookkal – bárhonnan, elérhető az irodai telefon, és a cég munkatársai annak díjszabásaival telefonálhatnak, legyenek bárhol az országban, akár otthon, vagy egy kávézóban.
Az IP Center további funkcióinak köszönhetően nincs több elveszett hívás, néhány kattintással beállítható hangüzenet, hívásátirányítás és percek alatt létrehozhatók híváscsoportok még a területileg távol eső munkaállomások esetén is. Emellett fogadható és küldhető e-fax, így kevesebb papír, tintapatron fogy a cégnél, illetve megspórolható az áram és a faxkészülék üzemeltetési költsége. Mivel nincs szükség külön telefonvonal beállítására, fenntartására sem, illetve a digitális archiválás is biztosított, mindez újabb lépést jelent a környezettudatos működés felé.
Az összekapcsolt telephelyek természetesen ingyenesen beszélhetnek egymással és az internetről is elérhető a kezelőszoftver, amelynek segítségével percek alatt kialakítható munkaállomás egy új kollégának. Mindehhez pedig elegendő egy egyszerű internet kapcsolat és az IP Center azonnal bevezethető. Az Invitel tapasztalatai alapján készített költségbecslés alapján az IP Center akár 30% megtakarításra ad lehetőséget már a bevezetést követően.

„Az IP Center más dimenzióba helyezi az asztali telefonok világát. Elsősorban azoknak a vállatoknak fejlesztettük, melyek több telephellyel rendelkeznek, vagy már van kiépített alközpontjuk, de éppen csere előtt állnak, esetleg megtakarítani szeretnének. Emellett azoknak a cégeknek is előnyös megoldás lehet, ahol eddig nem volt pénz vagy nem érte meg saját telefonhálózatot létrehozni” – mondta el Zsembery György, az Invitel vezérigazgató-helyettese. „Új generációs megoldásunkkal ügyfeleink saját igényeikre szabhatják telekommunikációs rendszerüket, és beruházás nélkül használhatják az alközponti és kényelmi szolgáltatásokat. Az IP Centerhez nincs szükség telepítési és üzemeltetési szakértelemre, ezeket az Invitel átvállalja, így a vállalkozások sokkal inkább fókuszálhatnak a mindennapi üzletmenetükre, fő tevékenységükre”– tette hozzá.

Élő példa
A GRAPHISOFT nemzetközi szoftverfejlesztő vállalat, amely építészeti szoftverek fejlesztésében tartozik a világ élvonalába. A vállalatcsoport magyarországi központja az Invitel ügyfeleként az elsők között vezette be az IP Center-t, így a GRAPHISOFT közel 250 dolgozója (290 melléken) használja az Invitel IP-alapú hangszolgáltatását.

„A régi ISDN alapú telefonközpont IP Center-re váltásával nem csak egy, a legmodernebb technológián alapuló rendszer mellett döntöttünk, hanem egyidejűleg a belső erőforrások kímélése mellett, egy flexibilisen bővíthető, a GRAPHISOFT nemzetközi kommunikációs igényeinek megfelelő megoldást sikerült bevezetnünk” – mondta el Sárdy Tibor a vállalat informatikai igazgatója.

 

Címkék , , ,

Kapcsolódó anyagok

Szóljon hozzá!

Best File & Document Management Plugin
WordPress Download Manager
Kiemelt anyagaink
  • Sikert hozott az internet a könyvkiadásban is – Dobos Tamás interjú
  • Rekordszámú nevezés érkezett az innovációs seregszemlére
  • Beköszöntött a vezetékes telefonszolgáltatások reneszánsza
  • Együttműködik az Invitel Csoport és a Nemzeti Kibervédelmi Intézet
  • Ismét InnoMax Díj: fókuszban a mindennapokat jobbá tevő fejlesztések
  • Fellendülés és növekvő kockázatok: az építőiparnak fel kell készülnie
  • A munkaidő felét már irodán kívül töltjük
  • Miért hoz üzleti előnyt az ingyenes wi-fi?
  • Hogyan írjunk meggyőzően egy klasszikus módszerrel?
  • A szünetmentes és biztonságos munka záloga
  • Készüljön a nyári sporteseményekre üzleti TV szolgáltatással
  • Egyedi megoldás a csökkenő fejlesztői kapacitásokra
  • Az Ön cége már megtalálható az interneten?
  • Érkezik az olcsó Photoshop alternatíva Windowsra is.
  • A láthatóság létkérdés a magyar kisvállalatok számára