KKV Plusz

Okostelefonra is építenek a boltosok

2014-01-20 Szerző: KKV Rovat: Hírek, Ingatlan, Kiemelt

A kiskereskedelmi hálózatok többsége növelni fogja 2014-ben új üzletei számát és arra törekszik, hogy „élményre sarkalló” boltokat nyisson a nagyobb látogatószám érdekében, derül ki a világ vezető ingatlan-tanácsadója, a CBRE legfrissebb kutatásából.

Xperia Z1 Black_Group

A CBRE 50 vezető nemzetközi kiskereskedelmi lánc bevonásával készített jelentésében felméri a jelenlegi, többcsatornás értékesítésre vonatkozó stratégiákat a jövőbeni fejlesztéseket egyaránt. A kutatás azonosítja:

  • A kereskedők elkötelezettségét a digitális technológiák iránt (közösségi média, okostelefon alkalmazások, stb.)

  • a kereskedők digitális stratégiáinak hatását a látogatószámra, forgalomra és a boltok berendezésére/méretére

  • a kereskedők jövőbeni keresletét az üzlethelyiségekre

  • és azt, hogy a kereskedők digitális stratégiáik mely részéből ered a legnagyobb érték

A kutatás eredményei szerint a kereskedők túlnyomó többsége (87%) úgy érzi, a digitális technológiákra vonatkozó stratégiája jótékony hatással lesz a forgalomra, és többségük (80%) szerint az üzletekbe látogató vásárlók száma is nőni fog. Jelentős számú megkérdezett (40%) várakozásai szerint az új boltok iránti kereslet emelkedni fog és várhatóan növelni fogja az új üzlethelyiségei számát.

A digitális technológia integráns részét alkotja a kereskedők fegyvertárának. Szinte mindegyik megkérdezett (85%) rendelkezik olyan eszközzel, ami a digitális stratégiájára épül, és meggyőző többség (87%) működtet webáruházat. A digitális technológiát a kereskedők arra is használják, hogy bevonzzák a vásárlókat az üzletbe a közösségi médián keresztül, okostelefon alkalmazással, vagy helymeghatározás segítségével.

A digitális korban ma még fontosabb, hogy a kereskedők „értsék” márkáikat és azt, hogy a vásárlók miként lesznek elkötelezettek. A technológia fejlődése erre egyre több eszközt biztosít, így a kereskedők, akik felhasználják a digitális technológiákat, nagyobb eséllyel lesznek sikeresek. Ez igaz a teljes kiskereskedelmi szegmensre az élelmiszertől a divatáruig, a luxuscikkektől a tömegtermékekig.” – nyilatkozta Neville Moss, a CBRE európai kiskereskedelmi kutatásokért felelős vezetője. „A sikeres digitális stratégiák egyértelműen befektetést igényelnek, aminek nem csak a technológia költségét, de az azt működtető munkatársak felvételét és betanítását, és az üzleti modell újra-szervezését is fedeznie kell. Ez a befektetés az új technológiába nélkülözhetetlen, hogy a versenytársak elé kerüljenek.” – tette hozzá Neville Moss.

Címkék , , , ,

Kapcsolódó anyagok

Best File & Document Management Plugin
WordPress Download Manager
Kiemelt anyagaink
  • Sikert hozott az internet a könyvkiadásban is – Dobos Tamás interjú
  • Rekordszámú nevezés érkezett az innovációs seregszemlére
  • Beköszöntött a vezetékes telefonszolgáltatások reneszánsza
  • Együttműködik az Invitel Csoport és a Nemzeti Kibervédelmi Intézet
  • Ismét InnoMax Díj: fókuszban a mindennapokat jobbá tevő fejlesztések
  • Fellendülés és növekvő kockázatok: az építőiparnak fel kell készülnie
  • A munkaidő felét már irodán kívül töltjük
  • Miért hoz üzleti előnyt az ingyenes wi-fi?
  • Hogyan írjunk meggyőzően egy klasszikus módszerrel?
  • A szünetmentes és biztonságos munka záloga
  • Készüljön a nyári sporteseményekre üzleti TV szolgáltatással
  • Egyedi megoldás a csökkenő fejlesztői kapacitásokra
  • Az Ön cége már megtalálható az interneten?
  • Érkezik az olcsó Photoshop alternatíva Windowsra is.
  • A láthatóság létkérdés a magyar kisvállalatok számára