KKV Plusz

A Facebook a legköltséghatékonyabb hirdetési felület

2014-09-16 Szerző: SocialDaily Magyarország Rovat: Hírek, Kiemelt, Marketing

A Neustar legfrissebb tanulmánya szerint a Facebook az egyik legköltséghatékonyabb hirdetési felület, ugyanakkor a márkák zöme még nem tudta kiaknázni az egyedi targetálás adta lehetőségeket – írja a SocialDaily Magyarország.

pc_notebook_billentyuzet_iras

A lap idézi a tanulmányt, miszerint habár sokan panaszkodnak arra, hogy a facebookos hirdetések drágák, még ezzel együtt is lényegesen költséghatékonyabb, mint az iparági átlag. Rob Gatto, a Neustar alelnöke elsősorban a mobilfelhasználók hatékony elérésének és a videóknak tulajdonítja az eredményeket, ugyanakkor azt hangsúlyozza, hogy a közösségi oldalakon való hirdetés még költéshatékonyabb is lehetne, ha a márkák jobban ki tudnák aknázni az egyedi targetálás adta lehetőségeket:

“A hirdetők jellemzően a nem és a kor alapján szűrik a közönségüket, ami tulajdonképpen tökéletesen megfelel annak, ahogy a tévében hirdetünk. A digitális világban azonban ennél sokkal specifikusabb közönségre is lehet szűrni a különböző preferenciák és a viselkedés alapján. A hirdetők döntő többsége még nem igazán használja ki ezeket a lehetőségeket.” – mondta a szakértő.

Költséghatékonyság ide vagy oda, a statisztikák arról tanúskodnak, hogy a valóban értékes felhasználók elérésében még mindig az ad exchange rendszerek a legerősebbek.

SocialDaily Magyarország

Címkék , , , ,

Kapcsolódó anyagok