KKV Plusz

Távmunkával csak nyerhetnek a cégek

2015-09-03 Szerző: (x) Rovat: Hírek, IT, Kiemelt

Külföldön a távmunka már számtalan országban a vállalati kultúra elfogadott része, amellyel a cégek és az alkalmazottak egyaránt nyerhetnek: kevesebb az utazással töltött idő, hatékonyabb és rugalmasabb a munkavégzés, emellett az irodabérlési, üzemeltetési és utazási költségek is csökkennek. A jelenlegi technológiák pedig már azt is lehetővé teszik, hogy minden interneten „közlekedő” adat titkosítva legyen, és csak azok férjenek hozzá, akik a megfelelő azonosítókkal rendelkeznek.

InnoMax_Martha_Imre_-_Fodor_Tamas

„Örömmel tölt el bennünket, hogy az Invitel immár hatodik alkalommal megrendezett InnoMax innovációs pályázatán egy távmunkához kapcsolódó projektötlet érdemelte ki az első helyezést.Nem csupán a díjak által szeretnénk kifejezni, hogy ez számunkra fontos terület, hanem üzleti szolgáltatásainkkal is éppen ezekre a felhasználói igényekre fókuszálunk. A minap jelentettünk be olyan nagyszabású fejlesztéseket, amelyekkel bármilyen méretű hazai vállalat számára elérhetővé válnak a mobil munkavégzést támogató IP-centrikus telekommunikációs szolgáltatások, felhőalapú megoldások, valamint a digitális, internetes platformon egységesített felhasználói kommunikációs csatornák és funkciók” – mondta el Mártha Imre, az Invitel operatív főigazgatója.

Nem csak a nagyvállalatok kiváltsága
Az Invitel innovációs seregszemléjének közepes méretű cégek kategóriájában induló Wildom Kft. távmunka koncepciójával nem csak a családos kollégák szimpátiáját, de az első helyezést is elnyerte. A webtechnológiai fejlesztésekkel foglalkozó cég nyertes projektötletének célja az időben és helyileg is rugalmas munkavégzés infrastruktúrájának megteremtése. Mégpedig úgy, hogy eközben nem sérül a szoftverfejlesztésben elengedhetetlen csapatmunka, illetve a kommunikáció is biztonságos csatornákon keresztül történik.
„Cégünknél jelenleg 32 főt foglalkoztatunk, akik összesen 39 gyermeket nevelnek. Az előforduló betegségek, óvodai beszoktatás, iskolai programok, folyamatosan, kiszámíthatatlanul adnak elfoglaltságot a szülőknek – nemre való tekintet nélkül. A vezetés számára már a kezdetektől fontos volt, hogy támogatást nyújtson a kollégáknak a munka és a családi élet összehangolásához. Így született meg a „Wildom Családbarát Szoftvercég v2015.0” koncepció. A megvalósításhoz új virtuális hoszting környezet üzembe állítása szükséges, ehhez nyújt most támogatást számunkra az Invitel.” – mondta Fodor Tamás, a Wildom Kft. projektvezetője.

Címkék , , ,

Kapcsolódó anyagok

Best File & Document Management Plugin
WordPress Download Manager
Kiemelt anyagaink
  • Sikert hozott az internet a könyvkiadásban is – Dobos Tamás interjú
  • Rekordszámú nevezés érkezett az innovációs seregszemlére
  • Beköszöntött a vezetékes telefonszolgáltatások reneszánsza
  • Együttműködik az Invitel Csoport és a Nemzeti Kibervédelmi Intézet
  • Ismét InnoMax Díj: fókuszban a mindennapokat jobbá tevő fejlesztések
  • Fellendülés és növekvő kockázatok: az építőiparnak fel kell készülnie
  • A munkaidő felét már irodán kívül töltjük
  • Miért hoz üzleti előnyt az ingyenes wi-fi?
  • Hogyan írjunk meggyőzően egy klasszikus módszerrel?
  • A szünetmentes és biztonságos munka záloga
  • Készüljön a nyári sporteseményekre üzleti TV szolgáltatással
  • Egyedi megoldás a csökkenő fejlesztői kapacitásokra
  • Az Ön cége már megtalálható az interneten?
  • Érkezik az olcsó Photoshop alternatíva Windowsra is.
  • A láthatóság létkérdés a magyar kisvállalatok számára