KKV Plusz

Hatékonyabb kommunikáció IP Centerrel

2015-12-16 Szerző: (x) Rovat: Hírek, IT, Kiemelt

A kiugróan magas telefonköltségek a legtöbb vállalat számára kihívást jelentenek, ezért Magyarországon is egyre népszerűbbek a virtuális, felhőben működtetett IP-alapú alközpontok. A felhő alapon működtetett alközponti megoldás beruházás nélkül, havidíjas formában igényelhető, így a cégek akár 30 százalékkal is csökkenthetik telekommunikációs költségeiket, miközben asztali telefóniájukat is modernizálhatják.

IP_Center

 

Az Invitel IP Center egy felhőben üzemeltetett modern alközponti megoldás, amely rövid idő alatt kiépíthető, és havidíjas formában, beruházás nélkül vehető igénybe. Az internet alapú asztali telefonok számítógépen keresztül bárhonnan elérhetőek, emellett számos okos funkcióval rendelkeznek. A dinamikusan változtatható, rugalmasan alakítható megoldás tökéletes módja a telephelyek és a különböző osztályok összekapcsolásának. Az IP Centernél a mellékek száma egyszerűen és gyorsan változtatható, így mindig csak annyi asztali telefonkészülék lesz a cégnél, amennyire éppen szükség van. A partner mellék funkcióval pedig akár a legközelebbi partnerek is saját belső hálózatba köthetők, így az egymás közötti hívások korlátlanul ingyenesek lesznek. Az IP Center üzembe helyeztetése díjmentes, az átállás pedig teljesen szünetmentes.

Asztali telefon számos okos funkcióval
Az internet alapú, okostelefon menüvel rendelkező asztali készülékek kezelése rendkívül egyszerű és több hasznos funkcióval támogatják a felhasználókat. Számítógéppel összekötve a telefon kijelzője mellett, a monitoron is nyomon követhetjük a saját és akár a kollégák híváslistáját is. A jól áttekinthető kezelőfelületen telefonszámokat rögzíthetünk, és egyszerűen kezelhetjük a létrehozott híváscsoportokat, de néhány kattintással beállítható a hangüzenet vagy a hívásátirányítás is. Az IP Center e-Fax szolgáltatásával digitális faxot is küldhetünk a számítógépünknél ülve.

Praktikus vagy épp minőségbiztosítási okokból szükség lehet a telefonbeszélgetések rögzítésére, amely szintén egyszerűen, akár egy gombnyomással megoldható.

Az irodán kívül is teljes értékű megoldás
Ma már nem szükséges az irodában tartózkodnia a munkatársaknak ahhoz, hogy elérjék őket az asztali okostelefonjukon: az IP-készülékeknél az is beállítható, hogy néhány csengetés után az asztali telefonról a kollégák mobiljára vagy az otthoni telefonjára is befusson a hívás. Szabadság alatt pedig akár webes felületen keresztül is beállítható, hogy a beérkező hívásokat egy másik kolléga fogadja.

A szolgáltatás azoknak a cégeknek is kiváló támogatást nyújt, amelyek a távmunkában látják a jövőt. A munkatársak ugyanis az IP Center melléküket egy számítógépen keresztül internet-eléréssel az irodától távol, bárhonnan el tudják érni. Az IP Center asztali kliense segítségével saját mellékszámuk használatával üzleti hívásaikat kényelmesen és kedvező díjszabás mellett tudják bonyolítani, használatával a kiadások pedig követhetőek és szabályozhatóak.

Virtuális recepciós fogadja a hívásokat
Az ügyfelek, illetve más érdeklődők gyorsabb informálása és hatékonyabb kiszolgálása érdekében automata telefonos menüt (IVR) is összeállíthatunk, amely virtuális recepciósként kezeli az egy időben, kampányszerűen bejövő hívásokat. Az IP-rendszeren belül akár 3 különböző menürendszer is könnyedén felépíthető, amelyeket különböző időpontokban aktiválhatunk. Ennek köszönhetően célirányosabban futnak be a hívások, az ügyfél gyorsabban megtalálja a hívott félt, és az érdeklődők is hamarabb választ kaphatnak kérdéseikre.

Ha még többre van szükség: egységes kommunikáció
A kommunikáció távközlési és IT elemét összeolvasztó infokommunikációs megoldások következő lépése a Unified Communications, azaz egységes kommunikáció. Ez a technológia nagyon jelentős mértékben képes fejleszteni egy cég kommunikációs képességeit, részben azon keresztül, hogy konszolidálja a kommunikációs eszközöket és csatornákat, tehát egyszerűsíti és hatékonyabbá teszi a működést, ami más oldalról költségmegtakarítást jelent. Ez viszont nemcsak a kommunikációs költségekben, hanem teljesen más területeken is jelentkezhet: jó példa erre a sok telephelyes cégeknél a helyszíni egyeztetések kiváltása videokonferenciával, illetve az ebből fakadó utazási költségmegtakarítás.

„Az Invitel már letette az alapjait a megfizethető és fejlett kommunikációs megoldásoknak az IP Centerrel, amely olyan fontos kiegészítő funkciókat is kínál, amelyek nem, vagy csak nagyon drága alközpontokban érhetőek el. Ezen a platformon vezetünk be új funkciókat, lényegében összeolvasztjuk a kommunikáció távközlési és IT elemét, amit integrált szállítóként infrastruktúránk, technológiáink, szakértelmünk felhasználásával tudunk biztosítani. Úgy látjuk, hogy mostanra érett meg az idő arra, hogy az egységes kommunikáció időszerűségéről beszéljünk, és hogy az a vállalati kommunikáció megújításának platformját, szemléletét megjelenítse” – mondta el Kováts Péter, a középvállalati igazgatóság vezetője.

Címkék ,

Kapcsolódó anyagok